Vrienden van

Waarom ‘Vrienden van Scouting Kwintsheul’?
Veel oud leden en leiding dragen de scouting nog een warm hart toe met alle mooie herinneringen aan de tijd bij de scouting. Er ontstaan vriendschappen voor het leven. Je hebt vaak niet meer de mogelijkheid om intensief voor de scouting actief te zijn. Toch zou je nog betrokken willen blijven bij je vereniging.

Wat houdt de vriendschap in?
• Scouting Kwintsheul wil graag betrokken mensen op de hoogte houden van het reilen en zeilen van de vereniging. Er wordt daarom twee keer per jaar een digitale nieuwsbrief uitgebracht per email aan alle vrienden.

• We willen de vrienden op de hoogte houden van alle festiviteiten van Scouting Kwintsheul. Denk hierbij aan;Nieuwjaarsborrel, Trompe stampe, Open dag, Business Trofee en het Scoutingfeest.

• Jaarlijks zal er een vriendendag georganiseerd worden waarbij iedereen zijn oude vrienden weer kan ontmoeten. Wat deze dag inhoud zal ieder jaar weer een verassing zijn.

• Natuurlijk zullen we je ook vragen om af en toe een handje te helpen. Alles is vrijblijvend. Een ieder bepaald dus zelf waar hij wel of niet bij wil zijn.

• Tevens willen we ieder jaar kijken of we een wens van de groep in vervulling kunnen laten gaan. Denk hierbij aan het schenken van materialen of het leveren van een dienst.