Verhuur zwet

Contact met huurder: [email protected] (de verhuurder is alleen bereikbaar via e-mail).
De verhuurder is een vrijwilliger bij Scouting Kwintsheul en reageert normaliter binnen 5 dagen op uw mail.

Onze ruimte is niet langer beschikbaar voor particuliere of commerciële activiteiten.
Voor andere jeugd-, sport- of scoutingverenigingen is onze ruimte wel te huur.

U kunt bij Scouting Kwintsheul de zaal, keuken en sanitair van het scoutinggebouw de Zwet huren. Voor uiteenlopende activiteiten is ons gebouw een uitstekende locatie. Ons clubgebouw annex Botenhuis ligt aan de Lange Wateringkade nr. 50

Onze accommodatie biedt:

• Een schone ruimte / zaal voor binnenactiviteiten en slapen tot ca, 35 personen (circa 80 m2)
  • Sanitaire voorzieningen met wasbakken, dames-, heren- en gehandicaptentoilet annex douche
  • Keuken met:
    • Twee koelkasten en groot vriesvak
    • Gasfornuis
    • Koffiezetapparaat, koffiepoeder dient men zelf mee te nemen
    • Geen oven of magnetron
    • Geen inventaris als borden, bestek, bekers, potten en pannen
  • Terras aan het water met middag- en avondzon, zeer geschikt voor barbecues (circa 50 m2)
  • Twee grote grasvelden zeer geschikt voor kamperen en flinke renspellen
  • Een ruime kampvuurkuil met stookbak, biedt zitplek voor 35 personen (gebruik in overleg met huurder)

Locatie: Lange wateringkade 50, Kwintsheul

Dit filmpje biedt u een inkijk in het gebouw:

Kosten voor het verblijf (schone ruimte of buitenterrein; beide inclusief keuken):

• Op aanvraag, let wel op dat bij alle vormen van verhuur een borg betaald dient te worden. Bij goed gebruik van het gebouw en schone oplevering wordt deze uiteraard volledig teruggestort.
  • Het gebouw wordt niet verhuurd aan studenten-, studie- of studenten gerelateerde verenigingen.

Voor het reserveren van het gebouw en meer informatie kunt u zich wenden tot de verhuurder. Ook de voorwaarden en andere informatie zijn bij hem op te vragen. De verhuurder (namens Scouting Kwintsheul) is alleen per e-mail te bereiken: [email protected] of u kunt digitaal via deze link een optie op een datum nemen.