Sponsorkliks

In 2020 zijn veel acties die Scouting Kwintsheul normaal gesproken doet niet doorgegaan vanwege alle maatregelen rondom corona. Het ziet er naar uit dat ook in 2021 een aantal acties niet door kunnen gaan. We zijn op dit moment bezig een plan te maken welke acties wel door kunnen gaan en welke nieuwe acties we op kunnen pakken om ervoor te zorgen dat we de begroting voor 2021 rond krijgen.

Een actie die te allen tijde door kan gaan, en nu zelfs extra zijn vruchten af kan werpen, is sponsorkliks. Door via de website van sponsorkliks naar de webshop te gaan waar u wilt bestellen krijgt Scouting Kwintsheul een commissie. Het bedrag dat Scouting Kwintsheul ontvangt varieert van 1% tot 10% van het bestelbedrag. Dat is dus aardig de moeite!

Hoe gaat het in zijn werk:

Ga naar https://www.sponsorkliks.com/ en vul in dat u met uw bestelling Scouting Kwintsheul wilt sponsoren. Vervolgens kunt u de webshop aanklikken waar u uw bestelling wilt plaatsen. Heel eenvoudig dus! Je moet wel elke keer dat je wat gaat bestellen via de website van sponsorkliks naar de webshop gaan.

Zijn er webshops waar u veel besteld, zoals Thuisbezorgd.nl, Bol.com of Coolblue, dan kun je eenvoudig snelkoppelingen maken in uw werkbalk met favorieten. Hoe u dat kunt doen kunt u zien in een filmpje op de website van sponsorkliks: SponsorKliks | Gratis sponsoren! (vul wel eerst weer in dat u Scouting Kwintsheul wilt sponsoren!).

We hopen dat jullie allemaal deze kleine moeite willen nemen om op eenvoudige wijze inkomsten voor Scouting Kwintsheul te genereren!

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking!