Roei ons uit het rood

live volgen: https://meet.scouting-kwintsheul.nl/roeionsuithetrood

Op vrijdagavond 25 juni zetten alle leden van Scouting Kwintsheul zich in om hun club uit de rode cijfers te roeien. Met de actie ‘ Roei ons uit het rood’  halen ze zoveel mogelijk geld op om het gat in de begroting dat is ontstaan door Corona te dichten.

Sponsorroeitocht
Met de actie ‘Roei ons uit het rood’ roeien de leden een zo lang mogelijke afstand. Per afgelegde 100 meter wordt er een voorafgaand bepaald sponsorbedrag verdient, wat ten goede komt aan Scouting Kwintsheul.

Vanwege de coronacrisis kunnen veel van onze acties niet doorgaan. Afgelopen jaar hebben we o.a. de oliebollenactie, de Westlander Business Trophy en het scoutingfeest af moeten blazen. Ook Waterpop is niet doorgegaan waardoor we geen inkomsten vanuit de toiletten hadden. Voor komend jaar weten we ook al dat een aantal acties niet doorgaan. Andere acties zijn verzet naar het najaar maar ook daarvan is onzeker of ze door kunnen gaan. Om het ontstane gat in de begroting te dichten hebben we deze sponsorroeitocht georganiseerd. Alle leden zetten zich in om een mooi bedrag binnen te halen met deze actie door deel te nemen aan de sponsorroeitocht.

Iedereen is online welkom
We kunnen bij dit evenement helaas geen publiek verwelkomen vanwege de coronamaatregelen. Daarom zullen we zorgen dat het evenement online is bij te wonen. Hoe dat er precies uit gaat zien weten we nog niet. We gaan proberen gebruik te maken van GPS trackers en livestreams. Houdt onze website en sociale media in de gaten voor meer informatie.