Benefiet pubquiz

Op zaterdag 10 april wordt door de Heulse Quizbrothers een benefiet pubquiz georganiseerd (aanvang 20.30 uur). 1 van de goede doelen is Scouting Kwintsheul. Vindt je het leuk om mee te doen aan deze pubquiz vorm dan een team en geef je op via onderstaande link!

Aanmeldformulier Online Benefietquiz op zaterdag 10 april 2021

Bij de bevestiging van je aanmelding ontvang je een betaallink waarmee je een donatie kunt doen die ten goede komt aan Scouting Kwintsheul! We dagen jullie uit voor de overwinning!

Naast een leuke pubquiz willen we jullie ook (nogmaals) onder de aandacht brengen dat we hard op zoek zijn naar beverleiding! Lijkt het je leuk, of ken je iemand die het leuk vindt, om leuke uitdagende opkomsten voor kinderen van 5 tot 7 jaar te organiseren laat het ons dan weten! Elke week komen de bevers op zaterdagmiddag bij elkaar en beleven de tofste, stoerste, leerzaamste avonturen. Ze worden op creatieve manier uitgedaagd en maken vrienden. Wil jij bijdragen om de bevers een overgetelijke tijd te bezorgen dan zijn we op zoek naar jou! Speciale scoutingskills zijn niet vereist. Het is ook mogelijk om een aantal keren mee te draaien om te proeven of je beverleiding leuk zou vinden.

Mochten er naar aanleiding van deze mail nog vragen zijn dan vernemen we dat graag! En natuurlijk hopen we jullie te zien op de online pubquiz op zaterdag 10 april!

En mocht het je even zijn ontgaan, vergeet dan niet om heerlijke paaslekkernijen te bestellen via onze webshop!