Opening wilgenhut Raaphorst

Zaterdag 1 oktober 2022 was het zover, de opening van onze nieuwe natuurspeeltuin. Deze tuin is mogelijk gemaakt door Han van der Goes. Han is zelf ook jaren lid geweest van onze vereniging en nog steeds actief in dorpskern Kwintsheul. We vinden het erg tof dat hij onze vereniging een warm hart toedraagt en we hebben samen met hem onze nieuwe tuin geopend! En wat is de Raaphorst mooi geworden! Hier gaan we nog jaren speelplezier van hebben. Leuk om te weten is dat veel planten en bomen die in deze tuin zijn geplaatst educatief gebruikt kunnen worden tijdens het programma.

De natuurtuin is gerealiseerd door Baatje Grondverzet B.V. en Het Westerhonk – ’s Heeren LooTerrein & Groen – ’s Heeren Loo heeft daar bij geholpen. Top werk! 💪🏻