Open dag – Maak kennis met Scouting Kwintsheul! – 2 juni

Tijdens rondje de Heul! Locatie Raaphorst

Scouting staat voor uitdaging! Bij Scouting besteden kinderen en jongeren op een actieve en uitdagende manier hun vrije tijd in de natuur en leren ze bij de waterspeltakken spelenderwijs ook varen en zeilen. Ze hebben veel plezier met elkaar en leren om samen te werken en respect te hebben voor de ander. Zo ontwikkelen de kinderen en jongeren zich op een natuurlijke manier tot zelfstandige mensen en krijgen ze de ruimte om te ontdekken en te leren.

Iedereen die wel eens wil weten hoe wij dat bij Scouting Kwintsheul doen is 2 juni van harte welkom bij ons gebouw aan de Raaphorst. Hier kan jong en oud meedoen met de diverse activiteiten.

Er is veel te beleven in en rond ons gebouw aan de Raaphorst.  Zo hebben we bijvoorbeeld (voor de jongsten) een kleurwedstrijd, kun je jezelf laten schminken en staat er een springkussen.

Als je wat ouder bent is er de mogelijkheid om zelf je eigen broodje te bakken boven een kampvuur, kan je met de welpen op avontuur in de wilgentuin en kun je mee doen aan Expeditie Zeerobinson of oefenen met zeilen op de zeil simulator.

Op het terrein staat ook een gepionierd klimtoestel en kun je met de Zeeverkenners klimmend naar de top, en uiteraard sluiten we de dag traditioneel af met de loterij met prachtige prijzen!

Tot ziens op 2 juni!