Open dag 2023

Tijdens de open dag op zondag 7 mei laten onze leden zien waarom scouting zo leuk is. Hou je van activiteit en buiten zijn grijp dan deze kans aan en maak kennis met scouting Kwintsheul! Om 13:00 uur starten de activiteiten voor alle jeugd, jong en oud welke duren tot ongeveer 15:30 uur.

Er is veel te beleven in en rond ons gebouw aan de Lange Wateringkade/Zwet. Zo hebben we bijvoorbeeld (voor de jongsten) een kleurwedstrijd, kun je jezelf laten schminken en staat er een springkussen. Als je wat ouder bent is er de mogelijkheid om zelf je eigen broodje te bakken boven een kampvuur, kan je met de welpen het water op en kun je mee doen aan Expeditie Zeerobinson. Op het terrein staat ook een gepionierd klimtoestel en kun je met de Zeeverkenners klimmend naar de top stapelen!

Tijdens de open dag zullen er loten worden verkocht die stuk voor stuk goede kansen maken om mooie prijzen in de wacht te slepen. Er zijn door de jaren heen al veel Westlandse streekproducten, waardebonnen, rondvaarten en andere prijzen uitgegaan. Ga jij er met de hoofdprijs vandoor?

Scouting staat voor uitdaging! Bij Scouting besteden kinderen en jongeren op een actieve en uitdagende manier hun vrije tijd in de natuur. Ze hebben veel plezier met elkaar en leren om samen te werken en respect te hebben voor de ander. Zo ontwikkelen de kinderen en jongeren zich op een natuurlijke manier tot zelfstandige mensen en krijgen ze de ruimte om te ontdekken en te leren.

Iedereen is van harte welkom om tijdens de open dag een indruk op te doen van wat we bij scouting Kwintsheul allemaal doen! Je vindt ons aan de Lange Wateringkade 50 op de hoek met de Zwet in Kwintsheul (van 13:00 – 15:30 uur op 7 mei).