Volledig verzorgde dag

De Westlander Business Trophy biedt u als deelnemer een volledig verzorgde dag, waarbij u niets tekort zult komen. U wordt in de ochtend ontvangen met een warme kop koffie of thee, 's middags kunt u van een heerlijke lunch genieten en s'avonds wordt er een heerlijk diner voor u bereid door een professionele cateraar. Tijdens de wedstrijden zult u bovendien van een hapje en een drankje worden voorzien.

Locatie en tijden

De dag begint en eindigt bij het clubgebouw van Scouting Kwintsheul. De zeilwedstrijden zullen worden gehouden op de Foppenplas in Maasland, waar u met een touringcar naartoe wordt gebracht. De dag begint om 9:30 uur eindigt rond 20:00 uur. Het volledige programma vind u hieronder.

Kosten
Deelname kost € 1.250,- per boot. U kunt de boot bemannen met maximaal 8 personen.

Goed doel: Scouting Kwintsheul

Naast ontspannen contact met uw bemanning en een heerlijke dag steunt u  met uw deelname ook een goed doel. De opbrengst van de Westlander Business Trophy is bestemd voor Scouting Kwintsheul. Scouting Kwintsheul is een vereniging waarbij ongeveer 130 jeugdleden in actie zijn en wordt volledig draaiende gehouden door vrijwilligers. Scouting Kwintsheul ontvangt geen gemeentelijke subsidie, en mede daarom is deze voor hen een groot belang!

09.30 uur - Verzamelen bij het clubgebouw van Scouting Kwintsheul
11.30 uur - Start eerste wedstrijd op de Noordvliet in Maasland
13.00 uur - Finish eerste wedstrijd op het Bommeer - aanleggen voor de lunch
14.00 uur - Start tweede wedstrijd op het Bommeer
15.30 uur - Finish tweede wedstrijd in Schipluiden - Naborrelen!
16.30 uur - Vertrek per boot naar Kwintsheul
17.00 uur - Aankomst in Kwintsheul - diner & prijsuitreiking